1) Administratorem Państwa danych osobowych jest Hotel OTTAVIANO ul. Monte Cassino 3, 72-600 Świnoujście.
2) Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych:
Hotel OTTAVIANO – biuro@ottaviano.pl
Hotel OTTAVIANO ul. Monte Cassino 3, 72-600 Świnoujście. z siedzibą w Świnoujściu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dotyczącymi ochrony danych osobowych w tym Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1) jest administratorem danych osobowych i zapewnia wykorzystanie danych w sposób zgodny z umową, bezpieczny oraz obowiązującymi przepisami prawa.
Dane osobowe podmiotów są przetwarzane w następujących celach:
1) zawarcia i wykonywania umowy oraz realizacji zamówień;
2) wykonywania obowiązków prawnych w szczególności obowiązków rachunkowych i księgowych m. in. wystawiania i przechowywania faktur, prowadzenia spraw kadrowych;
3) dochodzenia roszczeń;
4) firmom świadczącym usługi wsparcia IT hotelu oraz dostarczającym oprogramowanie informatyczne,
4) marketingu bezpośredniego.
Dane osobowe będą przetwarzane przez czas:
1) realizacji zamówień trwania umowy i rozliczeń po jej zakończeniu;
2) wykonywania obowiązków rachunkowych, księgowych oraz podatkowych, prowadzenia spraw kadrowych;
3) realizacji zadań ustawowych w celach prawnie uzasadnionych;
Hotel OTTAVIANO przetwarza dane podstawowe takie jak imię, nazwisko, nr telefony, adres e-mail, PESEL w celach opisanych w pkt. 1.
Przetwarzanie przez Hotel OTTAVIANO w Świnoujściu danych wrażliwych odbywa się w celu realizacji obowiązków pracodawcy względem pracowników, w zakresie przewidzianym przepisami prawa pracy oraz w zakresie realizacji usług, w stosunku do których konieczne jest uzyskanie informacji o stanie zdrowia.
Dane osobowe, które są przetwarzane są przekazywane:
1) podmiotom świadczącym pomoc prawną, w tym windykację roszczeń, podatkową, rachunkową;
2) podmiotom prowadzącym działalność pocztową lub kurierską;
3) podmiotom świadczącym usługi transportowe;
4) podmiotom prowadzącym działalność płatniczą;
1) sprostowanie – prawo do żądania poprawienia nieprawidłowych danych osobowych bądź uzupełnienia danych niekompletnych;
2) usunięcie – żądanie usunięcia danych w określonych okolicznościach:
a) dane osobowe nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane lub w inny sposób przetwarzane;
b) osoba, której dane dotyczą, cofnęła zgodę na przetwarzanie danych osobowych i nie ma innej podstawy prawnej przetwarzania;
c) osoba, której dane dotyczą, wnosi sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych i nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania lub osoba
d) dane osobowe były przetwarzane niezgodnie z prawem;
e) w celu wywiązania się z obowiązku prawnego przewidzianego w prawie Unii lub prawie państwa członkowskiego, któremu podlega administrator;
f) dane osobowe zostały zebrane w związku z oferowaniem usług społeczeństwa informacyjnego;
3) ograniczenie przetwarzania danych osobowych – żądanie wstrzymania przetwarzania danych osobowych w następujących okolicznościach:
a) osoba, której dane dotyczą, kwestionuje prawidłowość danych osobowych – wstrzymanie następuje na okres pozwalający administratorowi sprawdzić prawidłowość tych danych;
b) przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych osobowych, żądając w zamian ograniczenia ich wykorzystywania;
c) administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobie, której dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;
d) osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw przetwarzania ograniczenie następuje do czasu stwierdzenia, czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie administratora są nadrzędne wobec podstaw sprzeciwu osoby, której dane dotyczą.
Zgłoszenie uprawnień następuje w drodze pisemnej poprzez złożenie stosownego wniosku do podmiotu przetwarzającego dane osobowe.
Osoba, której dane dotyczą, ma prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania dotyczących jej danych osobowych z przyczyn związanych z jej szczególną sytuacją. Osoba, której dane są przetwarzane ma prawo wniesienia sprzeciwu również w zakresie danych, które są przetwarzane na potrzeby marketingu bezpośredniego.
Z chwilą zgłoszenia sprzeciwu podmiotowi przetwarzającemu dane nie wolno już przetwarzać tych danych osobowych. W przypadku wykazania przez podmiot przetwarzający dane osobowe istnienia ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, które jednocześnie są nadrzędne wobec interesów, praw i wolności osoby, której dane dotyczą będzie możliwe dalsze przetwarzanie danych osobowych.